فعالسازی حضوری سیم کارت |
چنانچه دریافت سیم کارت از نقاط سیار بوده است،
در صورت عدم فعالسازی سیم کارت دریافتی پس
از 72 ساعت
مشترک به دفاتر ( فارغ از گرید دفتر )مراجعه نمایند
در صورتیکه مشترک تماس گرفته و اعلام میکند دفتر سیم کارت را فعال نکردند علاوه بر ثبت تیکت در فرمت شکایت از دفتر ، مورد را حتما به سوپروایزر اعلام فرمایید |
نکته |
توجه داشته باشید برای خدمت فعالسازی سیم کارت نیازی به گذشتن زمان خاصی نیست و باید آنی انجام گردد |
توضیحات معرف
منبعد در خصوص خدمات فعالسازی سیمکارت و تغییرنام (برای انتقال گیرنده) در تمام نقاط حضوری اعم از فول سرویس، نمایندگی و دفاتر خدمات ارتباطی، نیاز است که اگر مشترک سیمکارتی به نام (در هر اپراتوری) دارد، یکی از آن سیمکارتها جهت دریافت OTP در دسترس باشد لذا اگر مشترکی صرفا یک سیمکارت به نام دارد و به هر دلیلی در دسترش نیست یا قطع است یا…، ابتدا وضعیت آن سیمکارت را تعیین تکلیف کند تا بتواند جهت تغییرنام یا فعالسازی سیم اقدام کند در خصوص مشترکینی که هیچگونه سیمکارتی به نام ندارند (سیم اولی) و قصد انجام یکی از دو خدمت مذکور را دارند نیاز است یک نفر را به عنوان معرف اعلام کرده و کد ملی آن شخص را در اختیار داشته باشند. در این حالت OTP روی شماره آن شخص ارسال میگردد |
نحوه بررسی کد دپارتمان و دریافت آدرس و شماره تلفن محل انجام خدمت
بررسی استعلام سفارش و مشاهده کد دپارتمان و کلیک روی گزینه شناسه سفارش ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
دلایل تماس
چنانچه مشکل در رابطه با انجام خدمت فعالسازی سیم کارت وجود داشت و در استعلام سفارش مواردی مانند:سفارش لغو شده-درحال پیشرفت-ناموفق و ... مشاهده شد و خدمتی انجام نگردیده بود،از دلیل تماس ✅تم.عدم انجام فعالسازی سیم کارت حضوری( تاخیر و مشکلات سیستم ) استفاده نمایید |
چنانچه مشکل در رابطه با انجام فعالسازی سیم کارت وجود داشت و در استعلام سفارش موردی مشاهده نشد و خدمت انجام نگرفته بود،از دلیل تماس
✅تم.سوالات متداول فعالسازی سیم کارت حضوری ( شرایط_تعرفه و ... ) استفاده نمایید |
چنانچه مشکل در رابطه با انجام فعالسازی سیم کارت وجود داشت و خدمت مدنظر انجام شده بود و در قسمت استعلام سفارش،سفارش مدنظر تکمیل شده بود و سریال سیم کارت مشترک با اطلاعات سیستمی مغایرت داشت،از دلیل تماس
✅ تم.سوالات متداول فعالسازی سیم کارت حضوری ( شرایط_تعرفه و ... ) استفاده نمایید |
چنانچه مشکل در رابطه با انجام فعالسازی سیم کارت وجود داشت و خدمت مدنظر انجام شده بود و در قسمت استعلام سفارش،سفارش مدنظر تکمیل شده بود و سریال سیم کارت مشترک با اطلاعات سیستمی مغایرت نداشت(ضمن یررسی تمام مراحل)،از دلیل تماس
✅[26-4-11] تم . ارائه راهکار رفع مشکل توسط مشترک( خاموش/روشن_تست گوشی و .... ) استفاده نمایید |